Treću godinu za redom Centar za certificiranje halal kvalitete u suradnji sa Medžlisima islamske zajednice u Hrvatskoj i halal certificiranim proizvođačima organizira zajedničke iftare.

Cilj ramazanske kampanje pod nazivom „Iftarite s halalom“  jeste upoznati krajnjeg korisnika sa značenjem i dostupnošću halal proizvoda, načinu unošenja jela i pića te stilu življenja.

Ove godine ramazanska kampanja je započeta u Istri gdje su zajednički iftari organizirani dana 09.06. u Umagu, 10.06. u Labinu, a 11.06. u Puli je u organizaciji Medžlisa islamske zajednice organiziran tradicionalni zajednički (džematski) iftar.U ovogodišnjoj ramazanskoj kampanji sudjeluju Anamaria Company d.o.o., Podravka d.d., Mlinar d.d., New Bakery d.o.o. te PP Pipo d.o.o.

Nakon svakog iftara održano je prigodno edukativno predavanje o halalu kao brendu kojeg je održao rukovoditelj Centra za certificiranje halal kvalitete, Aldin Dugonjić koji  se u svom inspirativnom predavanju osvrnuo na definiciju brenda, što se sve danas podrazumijeva pod brendom te koliko su ljudi tokom svoga života vezani za brendove. Uzevši u obzir sve karakteristike brenda, halal svakako odgovara svim karakteristikama današnjih brendova, štoviše i prevazilazi ih. Također, rukovoditelj Centra se kratko osvrnuo na aktivnosti koje provodi Centar za certificiranje halal kvalitete. Na kraju svakog predavanja rukovoditelj Centra je odgovarao na mnogobrojna pitanja prisutnih vjernika.

U pratnji rukovoditelja Centra bili su Bermin Meškić, pravnik Mešihata i predsjednik Uprave Zirata Islamske zajednice u Hrvatskoj te Muhamed Mandžić, voditelj odjela za certificiranje i turizam.

„Iftarite s halalom“  će do kraja mjeseca Ramazana posjetiti 12 gradova te im time obogatiti ramazanske sadržaje .